به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

آیا باید خیانت همسرم رو ببخشم یا نه؟

دسته بندی: خیانت
#خیانت #علت_خیانت
0 1432 4 سال پیش
من با همسرم بعد از ۵ سال دوستی ازدواج کردیم و کلی هم سختی کشیدیم تا بهم برسیم و عاشقانه همدیگر رو دوس داشتیم و یک سال بعد از ازدواج بچه دار شدیم الان بچه من یک سال و نیم هست و همسرم کمتر از یک سال هست که بهم خیانت میکرده و من تازه متوجه شدم بعد از اینکه همه روابطش رو فهمیدم با چند نفر بوده خیلی منطقی باهاش صحبت کردم که میخوام جدا بشم.

ولی اون کلی عذر خواهی کرد و به غلط کردن افتاد و ازم خواست که بهش فرصت بدم تا بتونه جبران کنه من بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم و اینکه واقعا چه چیزی در زندگیمون کم بوده که این کار رو انجام داده نتونستم درکش کنم ولی فقط بخاطر پسرم این فرصت رو بهش دادم و خودش هم واقعا نادم و پشیمونه و میگه واقعا تو چیزی برا من و زندگیمون کم نزاشتی من اشتباه کردم.

من مرد هستم و گول هوسم رو خوردم این کار رو انجام دادم تو منو ببخش بزار همه چی رو درست کنم من بدون تو نمیتونم زندگی کنم و این جور صحبتها بهش این فرصت رو دادم . من با هیچ کس در مورد این کار همسرم صحبت نکردم چون نخواستم ارزش همسرم در خانواده کم بشه.
ولی الان چیزی که من رو عذاب میده این هستش که هنوز با خودم نتونستم کنار بیام و واقعا فکر میکنم مشکل از من بوده که همسرم این کار رو کرده حالا میخوام این رو بپرسم که من با این قضییه کنار بیام همین طور که اومدم یا راه حل دیگه ای پیشنهاد میکنید ؟

و اینکه چون خیلی از اون خانم هایی که باهاش بودن لجم گرفته دوس دارم برم و یه حال اساسی بهشون بدم تا دلم خنک بشه این کار رو بکنم یا کاری به کار اونها نداشته باشم ؟
همسر من تیپ و قیافه معمولی داره و من خیلی سرتر از ایشون هستم ولی چیزی که هست اون زبون خوبی داره که با اون زبون میتونه همه رو جذب خودش کنه متولد خرداد هم هست.

با این صحبت هایی که کردم میشه لطفا درست راهنماییم کنید تا بتونم بهترین تصمیم رو بگیرم تا با خودم و زندگیم کنار بیام و اینکه من برا این زندگی خیلی زحمت کشیدم و میخوام به سرانجام برسه و دوس دارم که زندگی کنم و الان ما یه بچه داریم که در قبال اون بچه مسئولیم .

از شما خانواده نصری کمک میخوام لطفا به من کمک کنید و میدونم که این مورد برا خیلی ها اتفاق افتاده چون مردها ذاتا آدم های تنوع طلبی هستن با جواب درست شما خیلی از زندگی ها به سرانجام میرسه .
ممنون از همگی.
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
نتیجه‌ای یافت نشد.