به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
فاطی

چگونه احساس ارزشمندی کنیم؟

دسته بندی: مهارت های فردی
#احساس_ارزشمندی #اعتمادبنفس
1 1613 4 سال پیش
با وجود رفتار های تحقیر آمیز دیگران چطور ذهن و روح خود را از این آسیب دور کنیم و در ارتباطات برای خود ارزش قائل باشیم و خود را ارزشمند بدانیم؟
چگونه رفتار کنیم تا دیگران نتوانند به شخصیت ما حمله کنند. احساس ارزشمندی چگونه است و آیا اینکه همیشه روی حرف خود بمانیم باعث احساس ارزشمندی در ما میشود؟
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
ساراامیدیان

سلام خدمت خانوم نصری عزیز.. من 25سالمه و شوهرم 35 سالشونه حدود دوساله ازدواج کردیم و فرزندی نداریم. همسرم قبلا یک ازدواج ناموفق داشتن و جداشدن. ایشون ادم سالمیه اهل زندگیه و اهل هیچ نوع مواد یا رفیق بازی نیست چشم هیزی نداره. فقط چند مورد رفتارشون هست که منو ناراحت و عصبی میکنه، ایشون تو خونواده پرجمعیتی بزرگ شده و خیلی سنتی فکر میکنه خیلی به خانوادش وابسته هست و شدیدا از اونها تبعیت میکنه، به خاطر خونوادش و محیطی که بزرگ شده مرد سالارانه فکر میکنه و رفتار میکنه خیلی تو خودشه و خیلی ادم ساکتیه، از لحاظ جنسی خیلی ضعیف هستن و میگن من یکماه هم رابطه جنسی نداشته باشم مهم نیست برام ولی من برعکس ایشون هم خیلی شیطون و شوخ طبعم و هم خیلی گرم مزاجم تو رابطه مسأله دیگه ما اینه که ایشون پول به من نمیدن اصلا و من همیشه تو خونه باید باشم بدون ایشون جایی حق ندارم برم حتی خونه پدرم.. واقعا زندگی برام عذاب اور شده چندبارم خواستم خودکشی کنم خیلی عذاب میکشم لطفا کمکم کنید.

پاسخ 4 سال پیش