به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

چطور میتونم مهارت ابراز احساسات و خواسته هام رو بدست بیارم؟

دسته بندی: مهارت های فردی
#برقراری_ارتباط #مهارت_ارتباطی
2 729 4 سال پیش
با سلام به خانم نصری عزیز
من نزدیک ۳۰ سال هست ازدواج کردم و الان ۴۸ سالمه و دو دختر و یک پسر دارم.
من با همسرم همیشه این مشکل را دارم که نمیتونم درست خواسته ام را بگم و این را به فرزندانم هم انتقال دادم و سالهاست بابت این موضوع رنج دارم.
بخصوص برای گرفتن پول از همسرم و دیگر برای ابراز احساسات حتی هنگام س.ک.س نمیدونم چطور بایدصحبت کنم چی بگم همسرم به من پول میده اما به اندازه خرجی خونه و من همیشه کم میارم.
خیلی دوست دارم مستقل باشم و برای خودم کاری را شروع کنم اما موفق نبودم. میدانم از کم بودن اعتماد به نفس و عزت نفس پایین هست الانم به خاطر همین دوره جذابیت شما را شرکت کردم البته هزینه این دوره را وام گرفتم و میدونم که همسرم اصلا حاضر نیست این هزینه ها را به من بدهد.
انشالله که به یاری خدا و کمک شما بتونم به خودم کمک کنم ممنون از شما⚘⚘❤❤
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
نام کاربر

سلام من در زندگیم تویه زندگی کسی دخالت نکردم — خودتونو زیاد ناراحت نکنین مشکل از شما نیست شوهر شما باید ی جوری با شما رفتار کنه که شما بتونین پیشش راحت حرفاتونو بزنین از همین الان این ترس رو بشکنین و تمامه چیزهای رو که پیشه شوهرتون به زبان نمی آوردین به زبان بیارین و تمام

پاسخ 4 سال پیش
بیتا جباری

خانم عزیز من فقط به شما یه کلید میدم و بقیه اش با خودتون هستش :تقویت برقراری ارتباط و بیان کردن نظرات و احساسات فقط بستگی به این داره که در شرایش قرار بگیرید و به چالش کشیده بشین. پس اولین کاری که شما باید کنید این هستش که یک هدفی رو واسه خودتون تعیین کنید که مجبور باشید با ادم های زیادی در ارتباط قرار بگیرید و بتونید به مرور زمان ، جرئت بیان کردن نظرات و احساساتتون رو در زمینه های مختلف بیان کنید...علاوه بر این هم یه برنامه ی مشخص روزانه یک ساعته واسه خودتون بزارید و حتما حتما کتاب هایی در مورد شیوه برقراری ارتباط مطالعه کنید و و هر چیزی رو که یاد گرفتید در در روابط روزانه تون پیاده سازی کنید...مطمئن باشید بعد از تقریبا 3 ماه خیلی رشد میکنین.فقط به خودتون زمان بدین و صبور باشید و تلاش مداوم داشته باشید.موفق باشید

پاسخ 4 سال پیش