به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

کسی که عاشقشم نسبت به ازدواج دو دله

#مرد_خسیس #تردید_در_رابطه
1 1432 4 سال پیش
با عرض سلام و خسته نباشید
من هم در دوره های خانم نصری شرکت کردم و هم پکیج ایشون و تهیه کردم
ولی هنوز نتونستم این مشکل خودمو حل کنم چون نامزد من یعنی کسی که میخوام باهاش ازدواج کنم یک ادم با اخلاق های خاص و اینکه فوق العاده با سیاسته همه چیشم خوبه ها مهربونه و... ولی یک مقداری خسیسه خرج میکنه ولی به زور و به شدت با ازدواج مخالفن میگه ازدواج محدودیت میاره
ولی یک بار با همه این اوصاف اومدن خواستگاری و الانم به من میگه یک دوره سه چهار ماهه بوقت بده من پکیج خانم نصری و که من براشون خریدم و نگاه کنم و به طور قطعی تصمیم بگیرم.
ما دو تا حتی از هم جدا شدیم ولی نتونستیم طاقت بیاریم چون همکاریم از صبح با هم هستیم تا عصری که میخوایم بریم خونه. از طرفی خواستم کارمو عوض کنم دیدم نمیتونم چونمن کارمند بانکم و دیگه نمیتونم یک همچین شغلی رو تو این شرایط اقتصادی داشته باشم.
از طرفی ایشون از نظر مالی خوب هستن ولی به خاطر حرف های دوستشون که ازدواج اشتباهه هی عقب نشینی میکنن.
یک مشکل دیگه ای که دارم پدر و مادرم به تازگی از هم جدا شدن و من سرپرستی مادرمو دارم با مادرم زندگی میکنم موقعی که این آقا اومدن خاستگاری پدر و مادرم از هم جدا نشده بودن و الان میگه یکی از الویت هام خانواده هستش چرا مادر و پدرت از هم جدا شدن در صورتی که این قضیه به خاطر این بود که پدرمن بیماری اعتیاد داشتن و مادرمو زیاد کتک میزدن و مادرم بعذ از 37 سال دیگه نتونست با پدرم زندگی کنه و الان داریم با هم زندگی میکنیم.
خیلی تو شرایط بدی هستم و واقعا این اتفاق ها خیلی من و گیج کرده از طرفی از این رابطه بین من و نامزدم ایجاد شده و این همه بلاتکلیفی توش موج میزنه میترسم.
خانم نصری گفتن باید از رابطه بلاتکلیف که نامزدتون دو دل شده یا بر هر دلیلی بلا تکلیفه بیباد بیرون ولی خب ما هم و دوست داریم و به خاطر خانوادم یعنی پدر و مادرم نمیتونم از عشقم دست بکشم. چون معتقدم که باید زندگی بسازم و کسیو که دوسش دارم حفظ کنم با همه اینا از نامزدم جدا شدم ولی ایشون دوباره با کلی خواهش برگشتن و از من خواستم بهشون زمان بدم تا به یک نتیجه مشخص برسیم.
حالا من از شما خواهش دارم بهم بگین تو این شرایط آشفته من چیکار کنم بهتره که شخصیتم زیر سوال نره از طرفی چون یک جا کار می کنیم نمیتونم از هم دل بکنیم از طرفی نمیتونیم کارمونم عوض کنیم من مونده واقعا چیکار باید بکنم.
با تشکر
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
نام کاربر

ببین عزیزم رویایی فکر نکن زندگی اولش قشنگه دوست داشتن همه چی قشنگه اما تو باید با عقلت تصمیم بگیری نه دلت دل همیشه احساسی رفتار میکنه واسه همینه بیشتر رابطها به جدایی خطم میشه ازت خواهش میکنم بشین دلو بزار کنار دو دوتا چهار تا کن چون این مشکلات الکی نیست که بگی ولش کن . هرکس توی زندگیش با خونوادش بلاخره مشکلی داشته این اقا هم اگه شما رو واقعا بخواد تردید رو کنار میزاره زندگی به این راحتی نیست که بگی میرم سر زندگی چون دوسش دارم با همه چی میسازم اولش همه چی قشنگه چون داری کنار کسی که دوسش داری زندگی میکنی اما بعدش که زندگی روال عادی به خودش میگیره میگی کاش با عقلم تصمیم میگرفتم،خوب فکراتو بکن به هرحال امیدوارم هرچی قسمتته سر راهت قرار بگیره فداتشم

پاسخ 4 سال پیش