به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
راضيه فتح اله پور

تو رابطه جديد بعد از طلاق دچار سر درگمي هستم

دسته بندی: رابطه ی عاطفی
#بعد_از_طلاق #شروع_رابطه
3 609 4 سال پیش
سلام وقت بخير
خانمي هستم در استانه چهل سالگي و دوسال هست كه جدا شدم.
جديدا آقايي تلگرام بهم پيام داد و شرايطش رو گذاشت. بعد از يك هفته ده روز كلنجار با خودم جوابشون رو دادم الان تقريبا يك هفته هست كه با ايشون وارد رابطه شديم خيلي محبت ميكنن از همون اولين لحظه تا به الان و خيلي ابراز ميكنن دوستم دارند و خيلي فن بيان قوي بازي با كلمات دارند كه بي رو در وايسي من كه خيلي سخت و محكم بودن رو به زانو در اوردن و كم كم تو همين مدت كوتاه منم ازشون خوشم اومده.
حالا سر در گميم اينه واقعا يه نفر ميتونه كسي رو نديده نشناخته اينقد دوست داشته باشه از روي يه عكس؟ به نظرتون ادامه بدم رابطه رو چند وقت ببينم چي ميشه يا همين الان كات كنم؟
در ضمن ايشون راه دور كار ميكنن (پروژه) و شرايطشون به شرايط من خيلي نزديكه همسر ندارن (البته ظاهرا) دو تا فرزند دارن مثل خودم از نظر سن از خودم بزرگتر هستن تحصيل كرده هستن و همه اين گزينه ها باعث شد كه باهاشون رابطه برقرار كنم.
لطفا دور از احساسات راهنماييم كنيد.
ممنونم بابت برنامه جديدتون و تبريك ميگم بهتون موفق باشيد
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
طناز

سلام عزیزم ببینین شما االان مدت خیلی کمیه با هم آشنا شدین و از هم دورین و خودتون میگین مجازی رابطه ای که توی مجازی شروع بشه خوب خیلی نیاز به شناخت داره و شما اصلا نمیتونین با یک هفته احساسی داشته باشین و احساسی دریافت کنین اصلا منتطقی نیست بعدم ما یکبار تجربه ی ازدواج و داشتین پس خیلی بیشتر باید مراقب روابطتون باشین حالا به نظر من از ایشون هم بخواین هم دیدار حضوری داشته باشن و هم اینکه اینقدر احساس و بزارن واسه زمانی که شناخت کامل شد و اصلا اصلا با حرفهای احساسی که زده میشه بهتون دل نبندین ما خانم ها از شنیدن عاشق میشیم و به این موضوع اگاه باشین و الکید برای شناخت بیشتر باشه اصلا شاید ایشون متاهل . باشن و. احتمال های دیگه پس به هیچ عنوان تصمیم احساسی نگیرین

پاسخ 4 سال پیش
نام کاربر

قطعا که از روی عکس نمیشه عاشق شد. عاشق چی شدن؟ظاهر؟؟ اگر هم عاشق ظاهر شده باشن این عشق دوام نداره. با مردای چرب زبون باید خیلی خیلی محتاط بود چون با همه میتونن همینجور رفتار کنن و زیادن البته نه اینکه بخوام بگم ایشونم اینجوره اما اعتماد الان درست نیست. بنظرم از مشاور ازدواجم کمک بگیرید خیلی بهتره چون هر چی بگذره شماهم بیشتر وابسته میشید.

پاسخ 4 سال پیش
fariba

سلام دوست عزیز این سوال را از خودت بپرسید که آیا اینکه کسی را هیچ وقت ندیده باشم میتونم دوستش داشته باشم؟ پس چطور اون آقا هنوز شما را ندیده دوستتون داره به نظر من بهش چیزی نگید اما اعتماد نکنید به این حرف های احساسی چون خانم ها سمعی هستند و از راه شنیدن عاشق میشوند و نکته مد نظرتون باشه چون ی تجربه ی شکست از قبل دارید شما حساس تر هستید نباید اجازه بدید که احساسات شما باعث انتخاب غلط باشه به نظر من شما این آقا را از نزدیک ببین حتما

پاسخ 4 سال پیش