به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

چجوری عشقی که میدونم عاشقمه ولی ترکم کرده رو برگردونم؟

دسته بندی: رابطه ی عاطفی
#کات_کردن #خیانت
1 1124 3 سال پیش
من 14 سالگی یه ازدواج سنتی کردم. 28 سالمه و یه پسر 11ساله دارم. 6 ساله باشوهرم طلاق عاطفی گرفتیم و حدود سه و سال خورده ای من با یه پسر 30ساله در ارتباط عاطفی بودم.
خانواده راضی به طلاق نمیشدن الان 1 سال و سه ماهه که جدا از همسرم و همراه خانواده زندگی میکنم و تو این مدت باز هم در ارتباط بودم با اون اقا و از عشق و علاقه ایشون کاملا به خودم مطمئنم به طوری که تو این چند سال خیلیا من و اون آقا رو زن و شوهر میدونستن.
تو این مدت جدایی از همسرم و کارای طلاق ما خیلی خوشحال بودیم ک قراره به هم برسیم ولی فاصله مکانی 500 کیلیومتری داشتیم از هم که دیر به دیر همو میدیدیم. این آقا به خاطر بهتر کردن اوضاع مالی و نزدیک تر شدن به من به یه شهر دیگه که فاصلش کمتر باشه مهاجرت کردن که همه چیو بهتر از قبل کنن از نظر کاری مالی ولی بعد از مهاجرت اوضاع اونجوری که میخواست پیش نرفت.
شغل قبلی رو از دست دادن خانوادش گفتن حمایت مالیت میکنیم ولی نکردن و به معنای واقعی شکست خورد و عصبی شد و من از این درگیری ها با خانوادش خبر داشتم. یه روز که خانواده گفته بودن اوکی دیگه ما حتما اون مبلغی رو که میخوای بهت میدیم برو تو حسابته قرار بود بره و به منم خبر بده که بعد اون دیگه نه خبر داد نه جواب تماسای منو داد.
از کل دوستاش خانوادش پیگیر شدم که جواب هیچکسو حتی خواهر و برادرش و دوستاش رو هم نمیده و همش میخوابه و با کسی حرف نمیزنه الان 5 ماه شده از این جریان میگذره.
من خیلی اسرار کردم ولی جوابی نداد گفتم اگه میخوای تمام کنی اوکیه ولی حداقل بگو تا دو ماه و نیم پیش من دیگه قطع ارتباط کامل کردم باهاش.
میدونم که به خاطر شرایط شغلیش و مالی و... که بهم ریخته کنار کشیده چون میترسه ک نتونه خوشبختم کنه چون میدونه من تو زندگیم خیلی سختی کشیدم ولی من واقعا بدون اون نمیتونم و عاشقشم...
چکار کنم که برگرده و خودشو پیدا کنه و از این افسردگی بیرون بیاد؟؟؟
رو خودم دارم کار میکنم دوره های رایگان شما رو میبینم، کتاب بازگشت به عشق آقای شاهین زند رو تهیه کردم کتاب فلورانسو میخونم حالم از خودم دارم یه هویت موفق میسازم ولی واقعا درونم خلع نبودنش هست.
هر شب با گریه میخوابم، عکساشو نگاه نمیکنم، اصلا اهنگ گوش نمیدم چون شادی منو یاد اون میندازه. غمگینم یاد اون فقط امید دارم دعا میکنم قرآن میخونم نذر میکنم که اون برگرده و بهم برسیم...
چجوری عشقی که میدونم عاشقمه ولی به خاطر اینکه شغلش رو از دست داده و تو شرایط بد مالی هست و ترکم کرده رو برگردونم؟
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده

سلام عزیزم . لطفا هیچکسی رو بزور نخواید . ارزش و شخصیت خودتون رو بالا ببرید .

پاسخ 1 3 سال پیش