به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
Zhr.moaven

چطور می تونم جلوی شوهرم که خیانت می کنه با سیاست رفتار کنم؟

دسته بندی: خیانت
#خیانت #خیانت_همسر
2 798 4 سال پیش
سلام
به نظر شما وقتی نمیتونیم جدا بشیم وقتی همسرمون برای بار دوم خیانت کرده با همون نفر قبلی تو تلگرام و میگه این کارو نکردمو کتمان میکنه و پشیمونم نیست و معذرت خواهیم نمیکنه چه سیاستی به کار بگیریم تا هم قوی باشیم هم ظاهرمونو خوب نشون بدیم هم حرص همسرمونو دربیارم؟؟؟
یکی از چیزایی که اذیتم میکنه اینه که تو جمع بخوام باهاش خوب باشم. ولی وقتی میدونی طرف پشیمون نیست از کارش و ممکنه بازم تکرار کنه یا حتی ازش بیرون نیومده، باید چکار کرد؟
وقتی نمیتونی جدا بشی؟ من که اول به خدا سپردم که جوابشو بده و بعد میخوام ببینم به نظر شما چجوری زندگی کنم که دیگه خیانت کردنو نکردنش برام مهم نباشه ولی با سیاست خودمو خوب نشون بدم و درعین حال حرصش بدم؟
ازطرفی میگن باشوهرت سرد نباش که از خونه زده میشه، از یه طرفم میگن نبخشش تا خودش معذرت خواهی کنه در صورتیکه این ادم قبول نمیکنه که بخواد معذرت خواهی کنه.
پیشنهاد رفتن پیش مشاورم بهش میدم قبول نمیکنه. گفتم پس منم باید مثل خودش حرصش بدم. من بچه ندارم و نزدیک ده ماه خونه خودمم و توشهر غریب هستم.
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
داود حسين زاده

با سلام، چرا نمي توني طلاق بگيري؟

پاسخ 4 سال پیش
ساغر خادمی

سلام تنها راه چاره اینه که باید جوری به همسرتون بفهمونید که از خیانتش آگاهی ندارید. تا حداقل از اینکه جلوی شما بهتون خیانت کنه و روز به روز پرو تر بشه جلوگیری کنید. باید حریم باقی مونده را حفظ کنید و کاری کنید که بترسه که شما بفهمید تا حداقل این کارو با آرامش و در خانه انجام ندهد اگر چند بار بهش گیر بدید و ثابت کنید که میدونید داره خیانت می‌کنه قضیه براش عادی میشه به جایی میرسه که تو روتون در میاد میگه آره اصلا این کارو کردم حالا میخوای چیکار کنی؟نگذارید کار به اینجا بکشه بذارید همیشه یه ترس درون ازتون داشته باشه و اما برای آرامش روح خودتون...اگر امکان تحصیل دارید به دانشگاه بروید حتی شده رشته های بدون کنکور و مدرک های دیگری بگیرید ...کلاس خودآرایی شرکت کنید..باشگاه رفتنو ترک نکنید ...به خودتون برسید موهاتونو مرتب رنگ کنید و بابتش از شوهرتون مدام پول بخواید. سعی کنید ازش پول بگیرید ولی نه با زور گویی خودتونو براش لوس کنید (حتی شده با اجبار) بازیگر ماهری باشین برای لباس و آرایشگاه و فلان باشگاه و فلان کلاس مدام ازش پول بگیرید و بگید میخوام برای خودت خوشگل تر باشم و الکی نازشو بکشید و دیگه به هر روشی که ازتون ساخته است با نرمش بسیار پولاشو بکشید طرف خودتون... حتی ازش پول بگیرید برای خرید کادو های گرون مثل لوازم الکترونیکی برای خودش و بگید دوست دارم بهت هدیه بدم میخوام عزیز ترینمو خوشحال کنم .اگه گفت نه با لوس بازی مدام اصرار کنین.و به این ترتیب جیبشو خالی کنید تا میزان مانورش برای زن دیگه کم شه مردی که پول نداشته باشه زنا از دورش پراکنده میشن. پس نذارید پولی که باید بیاره خونه را بیرون خونه خرج کنه و حتی در خرید خونه هم با بهانه های بسیار، زیاده روی کنید و در ثانی اینکار باعث میشه اون بفهمه که شما هم زندگی خودتون را دارید و منحصر به فرد هستید خیلی به خودتون می‌رسید پس خیلی با ارزش تر از اونی هستین که اون فکر می‌کنه و از طرفی مشغول بودن شما تا حدی که به زندگیتون بی توجه نشوید ،شما را دست نیافتنی تر جلوه میده و حتی اگر هیچ‌کدام ازین تاثیرات را هم نداشت حداقل شما فکرتون را از مشغول بودن در مورد خیانت همسرتون بیرون میارید و با آرامش بیشتری زندگی میکنید.

پاسخ 4 سال پیش