به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
user-avatar
نام کاربر

چگونگی ارتباط خوب با همسر و حفظ احترام

دسته بندی: رابطه ی عاطفی
#احترام_دررابطه #ابرازاحساسات
1 1386 4 سال پیش
سلام و روز بخیر خدمت کاربر گرامی

مشکلی که با همسرم دارم اینکه در رفتار محترمانه میخوام ازش. من ۳۳ سالمه و از همسرم ۵ ماه بزرگترم. مدرس دانشگاه و مهر ۹۸ استخدام آموزش و پرورش شدم.
همیشه تو زندگی فردی به دیگران احترام گذاشتم و متقابلا احترام رو دیدم وهمیشه سعی کردم مبادی آداب باشم.
از اول عقدمون به همسرم گفتم اگه تو زندگی حرمت و احترام حفظ بشه زندگی خوبی خواهیم داشت و البته همسرم کارشناس ارشد مهندسی صنایع داره و لیسانس ریاضی اول منطقش رو خیلی قبول داشتم الان هم هست ولی خیلی از جاها به صورت صفر و یک عمل میکنه، یعنی به صورت محسبات ریاضی.
همیشه سعی کردم آینده نگر باشم و به اهدافی هم که خواستم خدا رو شکر تا اینجا بهش جامه عمل پشوندم. متاسفانه این مشکلات با همسرم نمیذاره به چیزهای خوب دیگه فکر کنم.
درواقع همسرم تو یه زمینه هایی خیلی یکدنده میشه و حتی اگه بدونه درست نیست . من رشته ام هنر و احساساتی هستم اما نه خیلی اما همیشه منطقی تصمیم گرفتم.
همسرم تو زمینه هایی خیلی رک بود و این موضوع خیلی اذیتم کرد و همش ایراد میگرفت و این باعث شد در دوره ای اعتماد به نفسم رو از دست بدم. و سعی کردم بعد مدتی خودم رو به دست بیارم. و موضوعی که وجود داره شوهرم سوء استفاده داره در مسئله هایی مثلا بهش ابراز علاقه میکنم حس میکنم سوء استفاده میکنه و بی توجهی میکنه.
نیازهام رو باید پنهان کنم. خیلی از وقتها بهش ابراز علاقه میکنم برای لحظه ای رابطه عاشقانه ای بالا داریم. البته من و همسرم خیلی هم و دوست داریم . میترسم برای رابطمون.
ن یک زنم و احساس نیاز عاطفی دارم بسیاری مواقع تو این زمینه قطع میشه.
لطفا پیش از ارسال نظر و یا پاسخ، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفا حتما به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی باشد منتشر نمی شوند و حذف می شوند.
نظراتی که شامل تبلیغ به صورت لینک، نام شرکت، اشخاص خاص باشند منتشر نمی شوند.
شما میتوانید تجربه خودتان را از یک موضوع را به صورت نظر در اینجا درج کنید، و یا میتوانید از تجربه دیگران استفاده کنید.
نام و نام خانوادگی من را به دیگران نمایش نده
نام کاربر

عزیزم واقعا مهارت داشتن توی رابطه ی عاطفی یا همون سواد عاطفی خیلی مهمه و تاثیر گذاره توی اینکه طرف مقابلت برای تو ارزش قائل باشه و بهت اهمیت بده . و همه ی اینا رو باید یاد بگیریم چون هیچ کسی یاد ما نداده اینا رو پس خودمون بهتره که دست به کار بشیم و شروع کنیم به یاد گرفتن این مسائل و زندگی هامونو بهتر کنیم . پکیج های خانم نصری کتاب خوندن دیدن فیلمای اموزشی خیلی کمک میکنه که بتونی این مهارتو یاد بگیری.

پاسخ 3 سال پیش